Menu Luk

Hård Black Friday

Jeg er træt, meget træt. Der har været utroligt meget at lave i det callcenter, hvor jeg arbejder her op til Black Friday. Og det fortsætter i de kommende uger. Jeg tror faktisk ikke, at vi kan slappe bare en lille smule af, før end på den anden side af nytår. Julehandlen er ved at peake. Jeg arbejder med telefonpasning for mange webshops her: https://www.topcall.dk/telefonpasning/ .

Kimet ned

Det har kimet i de sidste dage op til fredag d. 29/11. Mange mennesker benytter virkeligt de gode tilbud, som findes. Men mindst lige så mange mennesker når aldrig igennem til os telefonisk. Derfor er det en god ting, at shoppen, som jeg arbejder med, har indført en live chat. Det kræver dog også, at man er forholdsvist hurtig på tasterne. Men det redder mange kunder til butikken. Nogle foretrækker at bruge live chatten i stedet for at vente i mange minutter på telefonen. Og det skal gå meget hurtigt på chatten. Somme tider for hurtigt.

En lille smutter

Forleden fik jeg lavet en fejl:
Folk er utålmodige og vil kun have svar på deres spørgsmål. Fx havde jeg en kvinde på Live Chat, som var interesseret i en kjole. Da jeg spurgte hende om, hvilken størrelse hun bruger, blev hun sur, fordi hun havde kun spurgt mig om, hvilke størrelser kjolen kommer i. Jeg antog, at kjolen var til hende selv, og ville derfor give svar på, om den findes i hendes størrelse. Men det viste sig, at hun ikke ville købe kjolen til sig selv, men til sin niece. Da jeg fortalte hende størrelserne, som kjolen kan fås i, kunne jeg se på chatten, at hun allerede havde lukket den. Æv. Min fejl, at forretningen mistede en kunde og et salg, fordi jeg antog noget, som jeg ikke vidste noget som helst om. Man skal passe på i de travle tider.